Ditt medlemskap / 10 vanlige spørsmål og svar om Skiforeningen

10 vanlige spørsmål og svar om Skiforeningen

Skiforeningens 73.000 medlemmer bidrar til preparpering av 2200 kilometer med skispor om vinteren, og trillestier og skiliting om sommeren. 13 små og store markastuer. Les mer om Skiforeningens brede virksomhet.

Hvor finner jeg medlemsnummeret mitt?

Medlemsnummeret finner du i iMarka-appen. Du kan eventuelt sende en mail til post@skiforeningen.no. Vi hjelper vi deg gjerne.

Hva er familiemedlemskap?

Om dere er to voksne og et ubestemt antall barn under 26 år i samme husstand, lønner det seg å tegne familiemedlemskap.

Har dere gavemedlemskap?

Du kan gi bort et livsvarig medlemskap som gave. Prisen på medlemskap tilsvarer 20 ganger gjeldende årskontingent.

Du kan også betale kontingenten for et eller flere år for den du ønsker å gi medlemskapet til. Ønsker du å gi bort et medlemskap for et år kan du gjøre det direkte her og mottageren vil motta medlemskortet så snart vi har fått innbetalingen din.

Ønsker du å gi bort medlemskap for en lengre periode eller kanskje et livsvarig medlemskap? Da kan du sende oss en mail til post@skiforeningen.no, så hjelper vi deg.

Jeg har endret adresse. Hvordan får jeg rettet opp i det i min medlemsinformasjon?

Du kan melde adresseforandring på e-post til post@skiforeningen.no

Hvordan sier jeg opp mitt medlemskap?

Det kan du gjøre ved å sende en e-post til post@skiforeningen.no

Jeg har ikke mottatt medlemskontingenten for kommende medlemsår.

Om den ikke er i nettbanken din, så kan du ta kontakt med oss på post@skiforeningen.no.

Hva går medlemskontingenten til?

Medlemskontingenten sikrer Skiforeningens tilrettelegging i Marka:  Preparering, skilting og merking av skiløyper om vinteren. Skilting av sykkelveier og etablering av trillestier om sommeren. Vi er en medlemsorganisasjon med over 73 000 medlemmer, og en av de viktigste aktørene innen friluftsliv og idrett.